Üdv, filmbarát!

Valami jó kis filmet akarsz nézni? Vagy csak meg akarod tudni, hogy melyik filmet kerüld el?

Gyere és nézz be és minden nap új filmmel várlak!

2012. szeptember 18., kedd

Vissza a gimibe! - 21 Jump Street

21 Jump Street (2012)


Talán eddig az év vígjátéka? Igaz, nem láttam még a Tedet, de nyugodtan állíthatom, hogy a 2012-es év eddigi legnagyobb meglepetése. Nem most láttam először, július elején már láttam eredeti hanggal, de most, társaságban újra lehetőségem volt száz percet rötyögni.
Channing Tatumot nem tartottam nagy színésznek és kifejezetten utáltam a képét, de ebben a filmben most jól adta, amit kellett habár színészi játékán, de az ő tudása egy ilyen vígjátékhoz teljesen elég. Jonah Hill hasonló kategóriába tehető, bár nekem ő sokkal meggyőzőbb volt.
Két végzett egyetemista elvégzi a rendőriskolát, ahol egy kihalt utca ügynökéhez küldik őket, hogy egy iskolában kiderítsék ki a drogdíler. A két haver feladata, hogy beépüljön a suliba, inkognitóban, összehaverkodjon mindenkivel és ők legyenek a királyok.
A film rengeteg szakadós poénnal rendelkezik és szerencsére még eredetiek is a motívumok. Én mindenkinek ajánlanám, főleg társasággal, haverokkal, barátnőkkel....

Színészek: 60%
Rendezés: 50%
Forgatókönyv: 50%
Zene: 65%
Látvány, hang: 70%
Történet: 85%
A film: 70%

színes, magyarul beszélő, amerikai akció-vígjáték, 110 perc, 2012

rendező: Chris Miller, Phil Lord
forgatókönyvíró: Michael Bacall, Jonah Hill
zeneszerző: Mark Mothersbaugh
operatőr: Barry Peterson
producer: Stephen J. Cannell, Neal H. Moritz
vágó: Joel Negron

szereplő(k):
Jonah Hill (Schmidt)
Channing Tatum (Jenko)
Ice Cube (Dickson)
Dave Franco (Eric)
Ellie Kemper (Ms. Griggs)
Johnny Depp (Tom Hanson)
Brie Larson (Molly)
DeRay Davis (Domingo)
Rob Riggle (Mr. Walters)
Jake M. Johnson
Dakota Johnson
Johnny Simmons

szinkronhang:
Elek Ferenc (Schmidt magyar hangja)
Dévai Balázs (Jenko magyar hangja)
Szabó Győző (Dickson magyar hangja)
Szatory Dávid (Eric magyar hangja)
Pálfi Katalin (Ms. Griggs magyar hangja)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése